domingo, 19 de abril de 2015

FER UN PAS ENDAVANT - DAR UN PASO HACIA DELANTE

FER UN PAS ENDAVANT

Era un secret a veus i  ja s’ha fet oficial: em presente a les pròximes eleccions municipals en la candidatura de Compromís per Guadassuar. El meu lloc a la llista serà el quart, i la meua il·lusió és màxima.
Davant de mi, tres persones en les que confie amb els ulls tancats:
En primer lloc Salvador Montañana, més conegut com Voro, una persona que desitge siga el proper alcalde de Guadassuar perquè té la il·lusió, les ganes, l’actitud i les aptituds per a ser el millor alcalde que conduisca el canvi a Guadassuar. Molta sort i molta força, Voro.
En segon lloc, Joan Puchol, el nostre actual regidor, un treballador incansable que mai ha cessat en el seu esforç, que no és més que estar sempre buscant el millor per al seu poble. Gràcies per tot el treball desinteressat de tots aquestos anys.
I en tercer lloc, Irene Cleries, una dona treballadora, la profe que tots voldriem, a la que fa poc que conec personalment i que m’ha demostrat molt en molt poc de temps, una persona fantàstica i lluitadora, que accepta el repte de ser la tercera en la llista amb ganes i força. Gràcies per acceptar el repte, Irene.
Com ja he dit abans, el meu lloc serà el quart. No m’agrada parlar de mi, i intente deixar que els meus actes parlen per si mateix… així va a continuar sent. Tan sols vull que tingueu clar que si es dóna la situació que el poble confia en nosaltres tant com per a que em toque acollir un acta de concejal, ho acceptaré amb honor i responsabilitat i treballaré per fer-ho el millor possible i per a que ‘tornem a somriure’.
La resta de la llista la formen persones preparades, amb ganes i sobretot amb MOLTA il·lusió que volen treballar per a que el canvi que necessita el nostre poble, després de tots els destarifos que ens està tocant suportar, arribe. Un EQUIP on tots som igual d’importants i on el nostre principal objectiu és treballar per tornar-li la dignitat a Guadassuar i lluitar per tal de TORNAR A SOMRIURE.

Espere contar amb el vostre Compromís.


PS: algunes persones m’han dit que donar aquest pas em va a fer guanyar-me alguns enemics, i trobe que pot ser, siga cert. Però per damunt de tot està el dessig de fer del meu poble un lloc millor, més digne i més de tots. Si buscar el que, baix el meu punt de vista, és el bé, fa què algú em gire la cara, serà que eixa cara no mereixia la meua mirada. Espere que això no em passe.



DAR UN PASO HACIA DELANTE

Era un secreto a voces y ya se ha hecho oficial: me presento a las próximas elecciones municipales en la candidatura de Compromís per Guadassuar. Mi lugar en la lista será el cuarto, i mi ilusión es máxima.
Delante de mi, tres personas en las que confío con los ojos cerrados:
En primer lugar Salvador Montañana, más conocido como Voro, una persona que deseo sea el próximo alcalde de Guadassuar por que tiene la ilusión, las ganas, la actitud y las aptitudes para ser el mejor alcalde que conduzca el cambio en Guadassuar. Mucha suerte y mucha fuerza, Voro.
En segundo lugar, Joan Puchol, nuestro actual regidor, un trabajador incansable que nunca a cesado en su empeño, que no es otro que estar siempre buscando lo mejor para su pueblo. Gracias por todo el trabajo desinteresado de todos estos años.
Y en tercer lugar, Irene Cleries, una mujer trabajadora, la profe que todos querríamos, a la que hace poco que conozco personalmente y que me ha demostrado mucho en muy poco tiempo, una persona fantástica y luchadora, que acepta el reto de ser la tercera en la lista con ganas y fuerza. Gracias por aceptar el reto, Irene.
Como ya he dicho antes, mi lugar será el cuarto. No me gusta hablar de mi, e intento dejar que mis actos hablen por si mismos… así seguirá siendo. Solo quiero que tengáis claro que si se da la situación que el pueblo confía en nosotros tanto como para que me toque acoger un acta de concejal, lo aceptaré con honor y responsabilidad y trabajaré para hacerlo lo mejor posible y para que volvamos a sonreír.
El resto de la lista la forman personas preparadas, con ganas y sobretodo con MUCHA ilusión que quieren trabajar para que el cambio que necesita nuestro pueblo, después de todos los desastres que nos está tocando aguantar, llegue. Un EQUIPO donde todos somos igual de importantes y cuyo principal objetivo es trabajar para devolver la dignidad a Guadassuar y luchar para VOLVER A SONREÍR.

Espero contar con vuestro compromiso.



PS: algunas personas me han dicho que dar este paso me va a hacer ganarme algunos enemigos, y puede que así sea. Pero por encima de todo está el deseo de hacer de mi pueblo un lugar mejor, más digno y más de todos. Si buscar eso que, bajo mi punto de vista, es lo mejor, hace que alguien deje de mirarme a los ojos, será que sus ojos tampoco se merecían mi mirada. Espero que esto no me pase con nadie.

3 comentarios:

  1. Que gran erew Ferranet! Un abraçada y molta sort, de segur qe la tens, t'ho mereixes!!!

    ResponderEliminar
  2. Confie molt en tu i en la teua capacitat de treball. Una persona de trellat, que bona falta fa. #ambValentia

    ResponderEliminar
  3. Confie molt en tu i en la teua capacitat de treball. Una persona de trellat, que bona falta fa. #ambValentia

    ResponderEliminar